18 Mart 2013 Pazartesi

Yeni bir mim :)

Merhabaa,
Sevgili Yaşam Umudu beni düşünmüş ve sayfasında benide mimlemiş. Kendisine teşekkür ediyorum :)
Gelelim cevaplara..


1.En nefret ettiğiniz insan tipi ? 
İki yüzlü, yalaka ve herkese yüksekten bakan tipler. Ne sanıyorlarsa kendilerini ! 

2. Evde en çok hangi eşyanı kaybedersin ?
Tokalarımı.. Gören varsa söylesin.

3. Sakız çiğneyen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz :D
Ben sakız severim amaa J

4. En sevdiğiniz çiçek ? 
Tüm çiçekleri severimmm

5. Burcunuz ? 
Tipik bir yayım J

6. Kız ve erkek çocuklarınız olsa adlarını ne koyardınız ?
Kocamla karar vermek isterim. İkimizin çocukları dimi ama.

7. Komşunuzun çocuğu size oturmaya geldi suratınıza tükürdü napardınız ?
Çok kızarım ama belli etmem herhalde..

8. Arabayı siz kullanıyorsunuz yaşlı bayanın birinin üzerine çamur sıçrattınız ve haraket yaparak arabanızı durdurdu onu istediği yere bırakmanız gerektiğini söyledi napardınız ?
Yaşlı insanlara yardımı esirgemem. İstediği yere seve seve bırakırım.

 9. Hayatta en korktuğunuz şey ?
Sevdiklerimi kaybetmek istemiyorum L

 10. Bilgisayarınız çöktü ve bilgisayar ortamındaki tüm resimleriniz yok oldu hiçbir yerde kopyaları da yok naparsınız ?
Üzülürüm ama elden ne gelir L

 11. Yalnız yaşamak hakkında ne düşünüyorsunuz sizi mutlu mu eder mutsuz mu ?
Yalnız yaşamak bana aykırı doğama aykırı. Bi kere ben tek başıma korkarım evde. J

3 yorum:

  1. Bu mimleri çok seviyorummm:))
    biraz biraz daha insanı tanımış oluyor insan ;)

    YanıtlaSil
  2. Bir korkak olduğumu artık herkes biliyor :D

    YanıtlaSil
  3. korkaaak korkaaaakk :) bende korkarım laf aramızda ;)

    YanıtlaSil