16 Kasım 2013 Cumartesi

Fazla kilolar mı ? O da ne ?





      Bir cumartesi sabahının en güzel hayalidir sanırım evde yapılan mis gibi bir kahvaltı. Sıcacık ekmekler, fırından yeni çıkmış nefis poğaçalar, akışkan çikolatalar.. Immmm.. Eveeet, şimdi ağızlarımızı kapatalım ve hayal dünyasından yavaşca uzaklaşıp gerçeklere konsantre olalım.

Şu aşağıda gördüğünüz üçgen ben oluyorum :) Hayır efendim hiç memnun değilim.





        Uzun zamandır dengesizce ve fazla fazla beslenmem tartıdaki rakamların bir bir artmasına neden olmuştu. Zaten hiçbir zaman çıtı pıtı biri olmadım.. Hayır hayır öyle bakıldığında kilolu bir yapıya da sahip değilim. İncecik surat, kırılacak gibi bilekler ve arkadaşımın koluna girdiğimde kırılmasından korkuyorum dediği kollarım var.. Ama gelin görün ki  ince belin yanında çizgi film karakterlerini aratmayan yan yağlar, göbek ve basene sahibim.

Her rejim pazartesi başlar ama salı biter sözüne inat salı bitirmedim bir beslenme stratejisi uyguluyorum kendime. Tam anlamıyla diyet yaptığım söylenemez. Çünkü hemen her şeyden ( az olmak koşulu ile ) yiyorum. Makarna, pilav, öğlen/akşam ekmekleri dışında..

Hedefim 5 kg.. Pazartesi günü Callanetics adlı spora da başlıyorum. Bu hafta rahatsızlığım sebebiyle yarım bıraktım. Daha önce uyguladığım 16 saatlik bir performansla inanılmaz neticeler elde etmiştim. Eğer kısa zamanda sıkılaşmakmak istiyorsanız tavsiye edebileceğim en güzel sporlardandır.

Sağlıklı günlerde görüşmek dileğiyle,

Sevgilerle,

Pamuk Prenses

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder